کدوی دارویی (کدوی تخمه کاغذی)

کدوی دارویی (کدوی تخمه کاغذی)

 

 

 

 

 

 

 

پاورپوینت با عنوان کدوی دارویی (کدوی تخمه کاغذی) در 23 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد:

مقدمه
معرفی گیاه
گیاهشناسی
اکولوژی
کاشت
داشت
برداشت
بیماری ها
خواص دارویی و مواد مؤثر
اشکال دارویی



خرید و دانلود کدوی دارویی (کدوی تخمه کاغذی)


دانلود مقاله دروس حفظی و تفهیمی

دانلود مقاله دروس حفظی و تفهیمی

اگر بخواهیم کلیه دروس را تقسیم نماییم، می توانیم آنها را به دو دسته ی حفظی و تفهیمی تقسیم کنیم در دسته دروس حفظی می توان زبان وادبیات فارسی، تاریخ،جغرافیا،تعلیمات دینی،علوم اجتماعی و عربی را نام برد .

برای گروه تفهیمی نیز می توان دروس ریاضیات ، فیزیک ، شیمی ، زبان خارجه و... را نام برد . دروس زبان و ادبیات فارسی را نمی توان به طور کامل در گروه دروس حفظی جای داد.

چون اولاً ما این درس را از ابتدای مدرسه رفتن یعنی از کلاس اول دبستان تا آخر تحصیلات در میان دروسمان داریم و دوماً آنکه ما خودمان فارسی زبان وایرانی هستیم و این درس ، زبان خودمان است . پس جایز نیست که بگوییم ادبیات جزو دروس حفظی است .

هر گروه حفظی و تفهیمی سختی ها  و آسانی های خاص  خود را دارد . مثلا در گروه حفظی حجم اعظم دروس یا اینکه مجبوریم دروس را در طول سال چندین بار مطالعه کنیم از مشکلات آن باشد ولی در گروه مفهمومی شاید دروس حجم زیادی نداشته باشند وخوبی دیگر این دروس این است  که اگر یک بار درس را یاد گرفتی ، دیگر لازم نیست که آنرا خیلی خواند و برای امتحان ، کافیست یک یاد آوری کوچک شود . ولی همین که بتواینم یک بار درس را فرا گیریم خود مشکل بزرگی است که باز این  مشکل در دروس حفظی دیده نمی شود .

همه در امتحانات معمولا در دروس تفهیمی اضطراب بیشتری دارند . وبه نظرشان دروس حفظی خیلی راحت تر می آید . هدف این تحقیق بررسی میزان موفقیت در میان دروس حفظی وتفهیمی است .

شامل 36 صفحه فایل word قابل ویرایش



خرید و دانلود دانلود مقاله دروس حفظی و تفهیمی


کنفرانس های ارزشمند در مبحث ایمونولوژی و کتاب کاربردی روش های آزمایشگاهی ایمنولوژی

این کنفرانس ها در مبحث های کمپلمان و آنتی بادی که توسط دانشجویان دانشگاه  علوم پزشکی گردآوری گردیده است و هچنین کتابی در مباحث روش های آزمایشگاهی طراحی گردیده است.



خرید و دانلود کنفرانس های ارزشمند در مبحث ایمونولوژی و کتاب کاربردی روش های آزمایشگاهی ایمنولوژی


مقاله در مورد دستگاه آبیاری هوشمند گلدانها و گلخانه

مقاله در مورد دستگاه آبیاری هوشمند گلدانها و گلخانه

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه:10

 

  

 فهرست مطالب

 

 

مقدمه

 

لوازم لازم برای ساخت :اصول کار دستگاهقابلیت های کاری دستگاه (وضعیت ها)طرز کار دستگاه ( توضیحات فنی )الکترونیک دستگاههیدرولیک دستگاه کاربردها و قابلیت‌ها بعضی کاربردهای دستگاه آبیاری هوشمندقیمت برآوردی :خلاصه‌ طرح

 

 

 

 

 

 

پرورش گل و گیاه کار مورد علاقه‌ خیلی از افراد است. خیلی از مردم بعد از کارهای روزانه به پرورش گل و گیاه می‌پردازند و این کار را دوست دارند. پرورش گل وگیاه در منزل علاوه بر تأثیرات فراوان بر روح  و روان موجب زیبایی و لطافت منزل می‌شود.

        پرورش گل و گیاه در منازل عموماً با وسایل اندکی صورت می‌گیرد و اکثر کارها توسط خود فرد انجام می‌شود. این گیاهان عموماً از نوع آپارتمانی می‌باشند و نیاز به نور زیادی  ندارند, ولی به آبیاری منظم و دقیقی نیاز دارند. در هنگام تعطیلات نوروزی و یا . . . که اکثر خانواده ها به مسافرت می‌روند آبیاری گلها و گیاهان  یکی از مشکلات علاقه مندان به پرورش گل و گیاه است.

        برای آبیاری منظم و دقیق (به صورت هوشمند)طرح ذیل می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. با به کار بردن این دستگاه دیگر در هنگام مسافرت مطمئن هستید که هنگام بازگشت گلهای شما خشک نشده بلکه شاداب و زیبا باقی مانده است زیرا  این وسیله به طور دائم رطوبت خاک گلدان را تحت نظر دارد و در صورت کاهش رطوبت خاک از حدی که توسط شما تنظیم می‌شود, آن را آبیاری می‌کند.

 

 

 

لوازم لازم برای ساخت :

 

        برای ساخت این دستگاه احتیاج به ابزار و ماشین آلات خاصی نیست . بلکه با تجهیزات ساده ای مانند لوازم مونتاژ برقی و الکترونیکی و شیر و دو میله فولادی گالوانیزه و به همراه کمی تخصص مـی توان شـروع به ساخت ایـن دستگـاه کـرد و به همیـن دلیل ساده بـودن خیلی راحت می توان این کالا را به بازار عرضه کرد و با بازار موفقی مواجه شد . 

 

اصول کار دستگاه

       

        این دستگاه برای حس کردن کم آبی در گلدان از دو میله‌ی فولادی گالوانیزه شده استفاده می‌کند. این دو میله با فاصله‌ی موازی در کنار هم قرار گرفته‌اند و در خاک فرو می‌روند. اگر خاک مرطوب باشد به علت وجود املاح و نمک‌های مختلف در خاک, مقاومت الکتریکی بین میله‌ها کم می‌شود. برای سنجش این رطوبت می‌بایست جریانی در میله‌ها جاری شود, در این مورد از جریان متناوبی استفاده شده که در هر ثانیه 200 بار جهت خود را عوض می‌کند و از الکترولیز املاح خاک جلوگیری می‌کند. از این میله‌ها سیگنالی عبور می‌کند که شدت آن به رطوبت خاک بستگی دارد, این سیگنال به قسمت الکترونیکی دستگاه وارد می‌شود, این بخش با توجه به شرایط و تنظیماتی که توسط فرد (با توجه به نیاز تنظیم می‌شود) اقدام به سوئیچ کردن یک شیر برقی می‌کند. شیر برقی هم مسیر آب را باز می‌کند تا آبیاری گلدانها صورت بگیرد.

        این دستگاه قابلیت این را دارد که در سه وضعیت (  mod) عمل کند. این وضعیت ها به گونه‌ای فراهم شده که کاربرد آن را در همه جا و هر شرایطی میّسر می‌کند.

 

 

 

 

 



خرید و دانلود مقاله در مورد دستگاه آبیاری هوشمند گلدانها و گلخانه


بررسی ارتباط سبک رهبری تحول آفرین و تعهد سازمانی آموزش و پرورش شهر گرگان

بررسی ارتباط سبک رهبری تحول آفرین و تعهد سازمانی آموزش و پرورش شهر گرگان

پایان نامه کارشناسی رشته مدیریت دولتی

موضوع:

بررسی ارتباط سبک رهبری تحول آفرین و تعهد سازمانی آموزش و پرورش شهر گرگان

کتابخانه ای

 

 

 

چکیده:

هدف اصلی این پژوهش بررسی ارتباط سبک رهبری تحول آفرین و تعهد سازمانی مقطع متوسطه آموزش و پرورش شهر گرگان در سال تحصیلی 1392-1393 می باشد.

این پایان نامه در چهار فصل به شرح آتی ،مورد بررسی قرار می گیرد.

در فصل اول ، کلیات پژوهش انجام شده است که در آن به مقدمه ،بیان مسئله ،اهداف تحقیق و تعاریف متغیرها مورد بررسی قرار گرفته است.

در فصل دوم ، مبانی نظری انجام شده است که در آن رهبری ، نظریه های آن مورد هوش عاطفی ،فرهنگ سازمانی و تعهد سازمانی بررسی قرار گرفته است

در فصل سوم ، پیشینه تحقیق در داخل کشور و خارج کشور مورد بررسی قرار گرفته است.

در فصل چهارم، بحث و نتیجه گیری و پیشنهادات و منابع مورد بررسی قرار گرفته است.

کلمات کلیدی : سبک رهبری تحول آفرین، رهبری تحول آفرین، تعهد سازمانی، رهبری آموزش و پرورش، تعهد سازمانی آموزش و پروش

 

 

فهرست
فصل اول. 1کلیات پژوهش.... 11 مقدمه: 21 بیان مسئله: 31 اهداف تحقیق: 5هدف کلی: 5هدف جزئی: 51 تعاریف نظری و عملیاتی: 51 تعریف مفهومی رهبری تحول آفرین: 51 تعریف عملیاتی رهبری تحول آفرین: 51 نفوذ آرمانی: 61 انگیزش الهام بخش: 61 ترغیب ذهنی: 61 تعریف مفهومی تعهد سازمانی: 71 تعریف عملیاتی تعهد سازمانی: 71 شاخص های اعتقاد راسخ به اهداف سازمان و پذیرش آنها: 71 تمایل به تلاش بیشتر در راه تحقق اهداف سازمانی: 81 تمایل شدید به باقی ماندن و حفظ عضویت خویش: 81 مدل مفهومی تحقیق: 91 قلمرو زمانی تحقیق : 101 قلمرو مکانی تحقیق: 10فصل دوم. 11مبانی نظری.. 112 مقدمه: 122 مبانی نظری: 122 رهبری.. 122 تفاوتهای رهبری با مدیر: 142 تکامل نظریه های رهبری: 162 سیر تکامل نظریه رهبری تحول آفرین: 202 دیدگاههای مختلف رهبری تحول آفرین: 222 نظریه رهبری تحول آفرین برنز(1978) 222 نظریه رهبری تحول آفرین بنیس و نانوس (1985) 232 نظریه رهبری تحول آفرین شاین.. 242 نظریه رهبری تحول آفرین تیچی و دیوانا (1990) 252 نظریه رهبری تحول آفرین شرمرهورن: 262 نظریه رهبری تحول آفرین بس(1999-1985) 272 نظریه رهبری تحول آفرین بس و آوولیو: 282 مولفه های رهبری تحول آفرین: 292 پارامترهای موثر بر سبک رهبری تحول آفرین: 302 هوش عاطفی (هیجانی)EQ: 302 برون گرایی: 312 استقبال از کسب تجربه: 312 هوشمندی (IQ): 312 عصّبیت: 312 فرهنگ سازمانی: 322 محیط: 322 اشکال رهبری تحول آفرین: 332 اثربخشی رهبری تحول آفرین: 352 رهبری تبادلی: 372 پاداش های مشروط: 382 مدیریت بر مبنای استثناء : 382 تفاوتهای رهبری تحول آفرین و تبادلی: 392 الگوی رهبری تحول آفرین: 412 ایجاد بینش و بصیرت و ترسیم چشم انداز: 432 چهار چوب دهی : 442 مدیریت اثر گذاری: 442 تئوری جاذبه های رهبری هاوس: 452 کاریزما و رهبری کاریزماتیک: 462 عوامل ظهور رهبری کاریزماتیک: 472 الف) شرایط اجتماعی و تاریخی: 472 ب.پویایی های بین رهبر و پیرو: 482 1.روابط انعکاسی: 482 روابط نمادین: 482 روابط توسعه ای: 492 مولفه های رهبری کاریزماتیک: 492 ویژگی فردی رهبران کاریزماتیک: 502 رهبری خدمتگزار: 522 مقایسه رهبری خدمتگزار و رهبری تحول آفرین: 532 نقش سبک رهبری تحولی در رفتار شهروندی سازمانی مدیران: 542 اهمیت رهبری تحول آفرین در مدارس: 552 اهداف رهبری تحول آفرین در مدارس: 572 1.کمک به رشد کارکنان، برقراری و ابقای تشریک مساعی و فرهنگ قوی در مدرسه: 572 پرورش رشد معلم: 572 کمک کردن به مدیران برای حل مسائل بصورت اثربخش تر: 572 تعاریف عمومی تعهد سازمانی: 582 اهمیت تعهد سازمانی.. 592 عوامل موثر بر تعهد سازمانی: 612 عوامل موثر بر تعهد سازمانی بر اساس مدل مودی و همکاران: 612 عوامل موثر بر تعهد سازمانی بر اساس مدل ماتیو و زاچاک: 632 الف) ویژگیهای شخصی موثر بر تعهد سازمانی: 632 ب)خصوصیات شغلی و تعهد سازمانی: 642 ج)تاثیر روابط گروهی و رابطه با رهبر بر تعهد سازمانی: 642 عوامل ایجاد کننده تعهد سازمانی از دیدگاه سالانسیک: 662 انواع تعهد: 672 نتایج و پیامدهای تعهد سازمانی: 672 ابعاد تعهد سازمانی: 692 کانون تعهد: 712 دیدگاههای در مورد کانون های تعهد: 712 دیدگاه ریچرز: 722 دیدگاه بکر و بیلینیگس: 722 تعهد سازمانی مفهوم یک بعدی یا چند بعدی: 732 الگوی یک بعدی: 732 الگوهای چند بعدی.. 742 مدل اریلی و چتمن: 742 مدل می یرو آلن: 752 مدل آنجل وپری : 762 مدل مایر و شورمن: 772 مدل پنلی و گولد: 772 انواع دیدگاه درباره تعهد سازمانی: 782 الف) تعهد سازمانی در دنیای امروز چیز بی ربطی است: 782 ب) تعهد سازمانی واقعاً مهم است: 792 راهکارهای افزایش تعهد سازمانی: 802 اجزای تعهد: 812 رابطه رضایت شغلی با تعهد سازمانی: 822 اهمیت تعهد سازمانی در آموزش وپرورش: 84فصل سوم. 86پیشینه تحقیق.. 863 پیشینه تحقیقات: 873 پیشینه تحقیقات داخل کشور: 873 پیشینه تحقیقات خارج کشور: 94فصل چهارم. 100بحث و نتیجه گیری.. 1004 نتیجه گیری: 1014 پیشنهادات... 1024 محدودیت های تحقیق.. 1024 پیشنهادات برای تحقیقات آینده 1034 بحث و نتیجه گیری.. 1044 منابع فارسی: 105



خرید و دانلود بررسی ارتباط سبک رهبری تحول آفرین و تعهد سازمانی آموزش و پرورش شهر گرگان