دانلود مقاله آموزش فتوشاپ قسمت 3 - 5 صفحه

دانلود مقاله آموزش فتوشاپ قسمت 3 - 5 صفحه

آموزش فتوشاپ قسمت 3

به صورت متنی در قالب یک فایل ورد

با کمترین قیمت

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:5

چکیده :

منوی Edit 

این منوی همانگونه که از نامش معلوم است مربوط به ویرایش می باشد البته فرمان های داخل این منو کمی خسته کننده می باشد ولی جزء اصلی کار است و نمی شود آن را فاکتور گرفت.

اولین فرمان داخل این منو فرمان Undo می باشد که این فرمان آخرین عملیات انجام شده توسط شما در نرم افزار لغو می کند و معادل کلیدهای میانبر Ctrl+z می باشد. البته این فرمان تا یک مرحله از عملیات را لغو می سازد .

Step for ward: به کمک این فرمان فرمان های لغو شده توسط فرمان Step back ward برگردانده می شود که معادل کلیدهای میانبر Snift +ctrl+z می باشد .

Step back ward: به کمک این گزینه می توان به تعداد معینی از عملیات را لغو نمود. کلید میانبراین فرمان معادل Alt+ctrl+zمی باشد. 

Fade brush tool: به کمک این گزینه می توانید بعد از استفاده از ابزار Brush آن خط را از نظر میزان غلظت ونیز نوع مد آن تغییر دهید در آینده با مغوله Mode بیشتر آشنا خواهیدشد.

Cut: به کمک این فرمان می توانید یک قسمت را برش دهید و کلیدهای میانبر آن معادل Ctrl+x می باشد البته این نکته را خاطرنشان کنم که باید حتما قسمتی به کمک ابزار انتخاب که در قسمت بعد با آن آشنا خواهید شد انتخاب شده باشد تا قابل بریدن باشد.

Copy: به کمک این فرمان می توانید یک کپی از قسمت انتخاب شده توسط ابزار انتخاب را داشته باشید و کلیدهای میانبر آن معادل Ctrl+c می باشد.

Copy merged: به وسیله این فرمان می توانید از قسمت انتخابی کپی را داشته باشید با این تفاوت که زمانی که آن را Paste می نمایید آن کپی به صورت یک لایه جدید ایجاد میشود و برروی همان لایه اصلی باقی نمی ماند البته درباره لایه ها دردرس های آینده اطلاعات ارزنده ای را دریافت خواهید کرد و با آن آشنا خواهید شد .

Paste: زمانی که شما از گزینه Copy یا Cut یا Copy merged استفاده می نمایید آن قسمت انتخابی برروی حافظه موقت ذخیره       می شود برای برگرداندن آن فایل ذخیره شده برروی حافظه موقت از فرمان Paste استفاده می کنیم که معادل کلیدهای میانبر Ctrl+vمی باشد

Paste info : به کمک این فرمان قسمت Copy شده را Paste   می کنیم با این تفاوت که قسمت کپی شده به صورت یک لایه ماسک   می شود و یک لایه ماسک برای ما ایجاد می کند(این مقوله را همین جا تمام می کنم تا در دروس بعدی مفصل به آن پرداخته شود)

Clear: به کمک این گزینه قسمت انتخابی را می توانید حذف نمایید.

و...

NikoFile



خرید و دانلود دانلود مقاله آموزش فتوشاپ قسمت 3 - 5 صفحه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.