شلینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه21
فهرست مطالب حساسیت نسبی محصول دانه گندم بهاری و پارامترهای کیفیت در کاهش رطوبت
فعل و انفعالات متقابل ژنوتیپ و محیط تولید
پارامترهای عملکرد موجود پرورشی از قبیل
تغییری از یک ترتیب تصادفی یک طرح زمین
خلاصه : فشار رطوبت بر محصول و کیفیت کاربر نهایی گندم atricum aestivum L تاثیر میگذارد.مطالعات قبلی ثبات محصول و ارکیبات محصول را در فشار رطوبت ارزیابی کردند. این بررسی ثبات پارامترهای با کیفیت گندم بهاری را نسبت به ثبات محصول و ترکیباتش تحت فشار رطوبت ارزیابی کرد. در سال 1995 و 1996 جهت تعیین کردن اثرات شدت کاهش رطوبت در مورد محصول دانه و ترکیبات آن، وزن آزمایشی ،پروتئین آرد ، عصاره آرد و ویژگیهای مخلوط خمیر و رنگ رشته فرنگی قلیایی16 موجود پرورشی گندم بهاری تحت رژیمهای کاهش رطوبت تولید شدند. کاهش رطوبت به طور متفاوت و مهمی بر وزن آزمایشی موجود پرورشی و محصول تاثیر میگذارد. کاهش کلی رطوبت در محصول به طور ابتدایی به علت کاهش در وزن هسته بود. و اثرات کاهش رطوبت در محصول موجود های پرورشی خاص به طور گسترده ای به علت اثرات در هسته های جوانه بوده است. شاخص های حساسیت به
در این فایل تعاریف مفاهیم علوم اجتماعی با توضیحات تکمیلی ارائه گردیده است که در 19 صفحه با منابع ذکر گردیده است.
معماری ایرانی
18 صفحه
کلیه بررسی ها و کاوش های باستانشناسی حکایت از آن دارد که سابقه معماری ایران به حدود هزاره هفتم قبل از میلاد می رسد. از آن زمان تا کنون پیوسته این هنر در ارتباط با مسائل گوناگون، بویژه علل مذهبی، توسعه و تکامل یافته است.
معماری ایران دارای ویژگیهایی است که در مقایسه با معماری کشورهای دیگر جهان از ارزشی بخصوص برخوردار است: ویژگیهایی چون طراحی مناسب، محاسبات دقیق، فرم درست پوشش، رعایت مسائل فنی و علمی در ساختمان، ایوانهای رفیع، ستونهای بلند و بالاخره تزئینات گوناگون که هریک در عین سادگی معرف شکوه معماری ایران است.
لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه15
فهرست مطالب
کوبیسم cubism :
عکاسی کوبیستی:
نمونه های دیگر عکسهای کوبیستی
پیکاسو و آغاز سبک کوبیسم
نگاهی به کوبیسم
جنبش هنری که به سبب نوآوری در روش دیدن، انقلابی ترین و نافذ ترین جنبش هنری سده بیستم به حساب می آید. کوبیست ها با تدوین یک نظام عقلانی در هنر کوشیدند مفهوم نسبیت واقعیت، به هم بافتگی پدیده ها و تاثیر متقابل وجوه هستی را تحقق بخشند. جوهر فلسفی این کشف با کشفهای جدید دانشمندان- به خصوص در علم فیزیک- همانندی داشت.
جنبش کوبیسم توسط "پیکاسو" و "براک" بنیان گذارده شد، مبانی زیبایی شناختی کوبیسم طی هفت سال شکل گرفت
(1914-1907) با این حال برخی روشها و کشفهای کوبیست ها در مکتبهای مختلف هنری سده بیستم ادامه یافتند. نامگذاری کوبیسم(مکعب گرایی) را به لویی وُسِل، منتقد فرانسوی نسبت می دهند، او به استناد گفته ی ماتیس در باره ی « خرده مکعب های براک» این عنوان را با تمسخر به کار برد، ولی بعدا توسط خود هنرمندان پذیرفته شد.
کوبیسم محصول نگرشی خردگرایانه بر جهان بود. به یک سخن، کوبیسم در برابر جریانی که رمانتیسم دلاکروا، گیرایی حسی در امپرسیونیسم را به هم مربوط می کرد، واکنش نشان داد و آگاهانه به سنت خردگرا و کلاسیک متمایل شد. پیشگامان کوبیسم مضمونهای تاریخی، روایی، احساسی و عاطفی را وانهادند و عمدتا طبیعت بیجان را موضوع کار قرار دادند. در این عرصه نیز با امتناع از برداشتهای عاطفی و شخصی درباره چیزها، صرفا به ترکیب صور هندسی و نمودارهای اشیا پرداختند. آنان بازنمایی جو و نور و جاذبه ی رنگ را – که دستاورد امپرسیونیستها بود – از نقاشی حذف کردند و حتی عملا به نوعی تکرنگی رسیدند. با کاربست شکلهای هندسی از خطهای موزون آهنگین چشم پوشیدند و انگیزشهای احساسی در موضوع یا تصویر را تابع هدف عقلانی خود کردند.
شاید مهمترین دستاورد زیبایی شناختی کوبیستها آن بود که به مدد بر هم نهادن و درهم بافتن تراز ها(پلانها)